Digital Signage jest to nowoczesny, zdalnie zarządzany system do prezentacji treści informacyjnych lub reklamowych na nośnikach cyfrowych, takich jak: monitory LCD, ekrany LED, Totemy, Infokioski, Ściany graficzne, Projektory.
Definicja Digital Signage
To doskonała i atrakcyjna platforma komunikacji między nadawcą, a jego odbiorcą nie tylko w branżach komercyjnych, ale również w instytucjach, firmach i placówkach usługowych, która zastępuje ulotki, plakaty, standy i banery. Poprzez specjalne oprogramowanie i łącze internetowe możemy w dowolnym momencie zmieniać treści na ekranach i dostosowywać je do aktualnych potrzeb oraz charakterystyki odbiorców, w tym wprowadzać elementy interaktywne.
Digital Signage Content to cyfrowe treści (informacje, reklamy i inne komunikaty) oraz wizualny sposób ich prezentacji, które są umieszczane w pętli programowej i wyświetlane na nośnikach Digital signage, określanych również jako public displays. Content neutralny dostarczany przez Admotion to ciekawe i wyselekcjonowane treści, na które składają się m.in. wiadomości z kraju i świata, prognoza pogody, kursy walut, ciekawostki, porady, newsy z popularnych portali, czy inspirujące cytaty.
Digital Signage Software to oprogramowanie umożliwiające zdalne zarządzanie systemem Digital signage. W skrócie jest to aplikacja komunikująca się z serwerem Digital signage, na którym przechowywane są dane multimedialne, umożliwiające programowanie wyświetlanych treści. Oprogramowanie pozwala na tworzenie interakcji z klientem za pomocą dotyku i gestów, aby jeszcze skuteczniej prezentować wyświetlane treści.
Digital Signage Hardware to zestaw służący do wizualnego przekazu kierunkowego, w skład którego wchodzi Player (wybrany model komputera, na którym pracuje oprogramowanie Digital signage), wyświetlacze elektroniczne (LCD, LED, display plazma, projektory multimedialne) oraz elementy konstrukcyjne. Nowoczesne rozwiązania wykorzystują technologie Kinect, czy Leap Motion, które rozpoznają gesty odbiorcy.