Czym jest HealthTV?
HealthTV to ogólnopolska sieć ekranów w placówkach medycznych. Nośniki informacyjno-reklamowe umieszczone są w poczekalniach ogólnopolskich sieci medycznych takich jak Luxmed, Polmed, Scanmed, CMP, Affidea, Swissmed, Centermed, Olmed oraz w niezrzeszonych placówkach będących regionalnymi liderami opieki zdrowotnej.
HealthTV to jedyna dopuszczalna forma reklamy w placówkach medycznych, dzięki czemu nadawany komunikat promocyjno-informacyjny skutecznie przykuwa uwagę osób oczekujących na wizytę.
Pętla programowa HealthTV
Największym wyróżnikiem HealthTV jest szczegółowo opracowany plan pętli programowej. Wieloletnie analizy pozwoliły na ustandaryzowanie komunikacji z pacjentami, celem przyniesienia wymiernych korzyści zarówno placówkom medycznym jak i reklamodawcom. Codziennie aktualizowany content daje nam pewność, że osoby oczekujące chętnie zapoznają się z treściami placówki medycznej, oraz pojawiającymi się na ekranach reklamami.
Kluczem do sukcesu kampanii reklamowych powadzonych za pośrednictwem ekranów w przychodniach lekarskich jest dobranie odpowiedniej rotacji spotu reklamowego, uwzględniając takie czynniki jak: średni czas trwania wizyty w danej placówce i odpowiednia proporcja treści reklamowych (placówki i reklamodawców) do treści neutralnych mających na celu długotrwałe utrzymanie uwagi.
Odbiorcy HealthTV
Ogólnopolski standard komunikacji z pacjentem za pośrednictwem ekranów w poczekalniach ośrodkach zdrowia, został wdrożony zarówno w prywatnych placówkach obsługujących abonamenty medyczne przedsiębiorców i pracowników korporacji, jak i w placówkach obsługujących prywatne ubezpieczenia zdrowotne oraz posiadające kontakty z NFZ. Ta wieloźródłowość napływu pacjentów gwarantuje wysoką liczbę odbiorców HealthTV przez cały dzień.
Specyfika miejsca jakim są placówki medyczne pozwala bezpośrednio dotrzeć do pożądanych grup docelowych. Dzięki szczegółowej selekcji lokalizacji oraz ścisłej współpracy z placówkami medycznymi jesteśmy w stanie kierować reklamę do; kobiet w ciąży, mam z dziećmi, studentów, seniorów, środowiska biznesowego czy mężczyzn o wysokim potencjale nabywczym.
Liczbę lokalizacji wskazujemy zawsze po poznaniu strategii marki celem trafnego dotarcia z komunikatem reklamowym.
2,5 miliona odbiorców miesięcznie
W tym między innymi
Mamy z dziećmi oraz Kobiety w ciąży
Środowiska Biznesowe
Studenci
Seniorzy
Społeczności lokalne
Mamy z dziećmi oraz Kobiety w ciąży
Środowiska Biznesowe
Studenci
Seniorzy
Społeczności lokalne
Dlaczego HealthTV?
Jesteśmy odpowiedzialni za produkcję pętli programowej, pracujemy na autorskim oprogramowaniu do zarządzania ekranami oraz samodzielnie instalujemy ekrany w placówkach medycznych. Odpowiedzialni za serwis techniczny ekranów, dbamy bezawaryjność nośników i prawidłowy przebieg kampanii.
Te wszystkie czynniki sprawiają, że jako jedyni jesteśmy odpowiedzialni za realizację Twojej kampanii reklamowej w placówce medycznej i nie możemy pozwolić sobie na najmniejsze zaniedbania. Reklama w przychodniach Luxmed, Polmed, CMP, Centermed, Olmed, Scanmed, Affidea, Swissmed, to sprawdzony sposób na dotarcie do odbiorców gdy dysponują czasem.