Narodowa Loteria Paragonowa
Narodowa Loteria Paragonowa, której organizatorem jest Ministerstwo Finansów to wydarzenie, które ma na celu promocję zabierania paragonu po odbytych zakupach. Przeprowadzenie kampanii w województwie pomorskim zostało powierzone Admotion. Kampania reklamowa była prowadzona w celu jak najefektywniejszego dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, aby wzięły udział w loterii i dały sobie szansę na wygraną.
Aby dotrzeć do jak największej grupy odbiorców wykorzystaliśmy następujące nośniki reklamowe i narzędzia komunikacji:
- reklama na ekranach HealthTV w placówkach medycznych i przychodniach, która była wyświetlana przez 30 dni
- emisja spotu reklamowego w autobusach w Gdyni przez 7 dni,Kampania dotarła do 590 798 osób.
W celu uzupełnienia całej kampanii, Admotion zarekomendowało by w dniach 11-13 grudnia 2016 roku przeprowadzić wydarzenie promocyjne, którego miejscem, miałaby być galeria handlowa chętnie odwiedzana przez mieszkańców Gdańska. Wybrana została Galeria Madison.
Zespół Admotion był odpowiedzialny za wykonanie następujących zadań:
- Zaprojektowanie i wyposażenie stoiska rejestracyjnego, umożliwiającego klientom galerii wzięcia udziału w loterii poprzez zgłoszenie swojego paragonu
- Zapewnienie systemu Digital Signage oraz emisja spotów promocyjnych na ekranach 55” i 43”
- Obsługa promocyjna stoiska oraz dystrybucja ulotek i upominków reklamowych;
W efekcie końcowym podczas wydarzenia zorganizowanego przez Admotion, które miało miejsce 11-13 grudnia 2016 roku w Galerii Madison w Gdańsku zostało zarejestrowanych 501 paragonów oraz rozdanych 600 upominków.