EDF – Czyste ciepło dla Trójmiasta
Kampania dla pomorskiego oddziału Elektrociepłowni EDF Wybrzeże, mająca na celu promocję nowej instalacji oczyszczania spalin w Gdańsku i w Gdyni, odbywała się na przełomie roku 2015 oraz 2016. Przed zespołem Admotion, zostało postawione zadanie uświadomienia mieszkańców Gdańska i Gdyni, że obłok widoczny nad kominami elektrociepłowni, to w rzeczywistości niezawierająca spalin para wodna.
- emisja reklam na ekranach w autobusach w Gdyni
- reklama na ekranach w przychodniach oraz placówkach medycznych (w HealthTV)
- przeprowadzenie konkursu na ekranach HealthTV, gdzie nagrodą była wycieczka do elektrociepłowni oraz wjazd na komin nowej instalacji oczyszczania spalin
- ambient marketing obejmujący 14 dniową akcję dystrybucji Herbaty w specjalnie zaprojektowanych kubkach. Przygotowana grafika przedstawiała komin elektrociepłowni, natomiast po nalaniu ciepłego napoju nad kubkiem pojawiała się para wodna. W akcji wykorzystaliśmy naturalne zjawisko występujące przy zderzeniu temperatur
- jako gadżety towarzyszące kampanii zostały użyte ocieplacze wielokrotnego użytku
Kampania dotarła do 904 476 osób.
Zespół Admotion odpowiadał za: pomysł i realizacja akcji ambientowej, planowanie i zakup mediów, projekty graficzne i produkcję spotów reklamowych, produkcję gadżetów.