HCV

test1

HCV – Jestem świadom

Kampania mająca na celu zbudowanie świadomości ryzyka zakażenia wirusem zapalenia wątroby typu C, prowadzona była przez Państwowy Zakład Higieny na przełomie 2016 i 2017 roku. Działania upowszechniające problematykę kampanii obejmowały kompleksową strategię komunikacji wykorzystującą kanały internetowe oraz media tradycyjne.

W lutym 2017 roku, Admotion odpowiedzialne było za opracowanie kompleksowej strategii działań w ramach HealthTV, a także przygotowanie spójnych treści dedykowanych kanałom Social Media (Facebook, Instagram, Twitter, Strona www).

By przykuć uwagę osób oczekujących w placówkach medycznych, na ekrany HealthTV wprowadzono dedykowany blok edukacyjny oraz blok „Pilne! Z ostatniej chwili” bazujący na oficjalnej kreacji kampanii.

Podsumowanie

  • 60 dni kampanii
  • 4,5 miliona odbiorców reklamy w placówkach medycznych
  • 99 lokalizacji
  • 211 ekranów