HCV

kampanie i inne takie

EDF – Czyste ciepło dla Trójmiasta

Kampania dla pomorskiego oddziału Elektrociepłowni EDF Wybrzeże, mająca na celu promocję nowej instalacji oczyszczania spalin w Gdańsku i w Gdyni, odbywała się na przełomie roku 2015 oraz 2016.  Przed zespołem Admotion, zostało postawione zadanie uświadomienia mieszkańców Gdańska i Gdyni, że obłok widoczny nad kominami elektrociepłowni, to w rzeczywistości niezawierająca spalin para wodna.

Wybrane nośniki reklamowe i narzędzia komunikacji:

  • emisja reklam na ekranach w autobusach w Gdyni
  • reklama na ekranach w przychodniach oraz placówkach medycznych (w HealthTV)
  • przeprowadzenie konkursu na ekranach HealthTV, gdzie nagrodą była wycieczka do elektrociepłowni oraz wjazd na komin nowej instalacji oczyszczania spalin
  • ambient marketing obejmujący 14 dniową akcję dystrybucji Herbaty w specjalnie zaprojektowanych kubkach. Przygotowana grafika przedstawiała komin elektrociepłowni, natomiast po nalaniu ciepłego napoju nad kubkiem pojawiała się para wodna. W akcji wykorzystaliśmy naturalne zjawisko występujące przy zderzeniu temperatur
  • jako gadżety towarzyszące kampanii zostały użyte ocieplacze wielokrotnego użytku

Kampania dotarła do 904 476 osób.

Zespół Admotion odpowiadał za: pomysł i realizacja akcji ambientowej, planowanie i zakup mediów, projekty graficzne i produkcję spotów reklamowych, produkcję gadżetów.