EDF – Ciepło Najwyższych Lotów i Niskich Cen
Admotion zostało zaproszone do współpracy przy przygotowaniu koncepcji kampanii marketingowej dla EDF Wybrzeże. Brief wymagał przygotowania pełnej koncepcji komunikacji marketingowej, mającej przyczynić się do wzrostu przyłączeń do miejskiej sieci ciepłowniczej (MSC) w Gdyni i Rumii. Dodatkowo celem kampanii jest utrwalanie wizerunku EDF jako producenta ciepła w kogeneracji oraz OPEC, dostawcy ciepła.
Ciepło Najwyższych Lotów i Niskich Cen” to hasło promocyjne zaproponowane przez zespół Admotion.
Targetem odbioru działań promocyjnych byli mieszkańcy Gdyni, Rumii oraz dotychczasowi klientów EDF. W skład grupy docelowej również wchodzą: zarządcy nieruchomości, spółdzielnie, jednostki samorządowe, wspólnoty mieszkaniowe. Działania PR z wykorzystaniem sokoła wędrownego, którego gniazdo znajduję się na kominie gdyńskiej elektrociepłowni stały się wsparciem dla całej kampanii reklamowej.
- koncepcji przekazu
- klamry komunikacyjnej kampanii
- odpowiednich narzędzi dla określonej z grup docelowych
- realizacji całości prac produkcyjnych
- media planu
- copywrite dla kampanii na podstawie wytycznych
- layoutów graficznych
- propozycja gadżetów wspierających komunikację
- zaplanowanie eventów branżowych