Lasy Państwowe

Las-Drewno-Człowiek

Las-drewno-człowiek to kompleksowy program stworzony przez Lasy Państwowe, którego punktem odniesienia jest wzrost poziomu świadomości społecznej na temat różnorodności biologicznej na terenie RDLP w Gdańsku. Zespół Admotion podjął się przygotowania koncepcji kampanii dotyczącej wyżej wymienionego programu.

Punktem wyjścia tejże kampanii było stworzenie bohatera, który będzie swoistym reprezentantem działań prowadzonych przez Nadleśnictwo. Zaakceptowana została postać Leśnika Leszka, którego wizerunek był wykorzystany w większości spotów reklamowych oraz materiałach drukowanych.

Kanały komunikacji, które zostały zaproponowane w celu przeprowadzenia kampanii marketingowej:

  • Oklejenie pociągów Przewozów Regionalnych oraz pociągów SKM Trójmiasto
  • Wykorzystanie powierzchni reklamowych w pojazdach komunikacji miejskiej kursujących na terenie objętym kampanią reklamową – ekrany LCD, ramki plakatowe, AX poster
  • Własna sieć ekranów HealthTV
  • Działania promocyjne outdoor – bilboardy, wiaty przystankowe
  • Nagłośnie radiowe – Radio Eska Elbąg, Radio Gdańsk, Radio Kaszebe
  • Emisja banerów na najpopularniejszych portalach w regionie: trójmiasto.pl, portel.pl, mtk.pl
  • Reklama na bankomatach Euronet

Materiały obejmuje prewizualizacje działań.

Call Now Button