Aktualności

Digital signage software jest platformą do przetwarzania, która służy reklamodawcom do kształtowania i ukierunkowania ich przekazów, zapewniając przy tym wysoki poziom widoczności w stosunku do zaangażowanego budżetu.
#

Orange Love

„All you need is love”. Hasło prezentujące najnowszą ofertę firmy Orange nazwaną „Orange Love”. Oferta skierowana w stronę nowych  i obecnych klientów. Orange proponuje nam nowe pakiety łączące w sobie kilka różnych usług.

W podstawowym pakiecie Orange Love dostajemy cztery usługi: Internet, telewizję, telefon komórkowy oraz stacjonarny.  Oprócz pakietu czterech usług w Orange Love można skorzystać też z pakietu samego Internetu z telefonem komórkowym. Ponadto w ofercie Orange Love znajdziemy też nowoczesne urządzenia. Do wszystkich pakietów można dokupić smartfony np. HTC Desire 626, LG X Power, Samsung Galaxy J5. Orange poleca także zestawy składające się z telewizora 4K oraz smartfona. Orange Love, to rozwiązanie, które da Ci większą swobodę, oszczędności.

Kampania dla firmy Orange została zaplanowana na okres trzech miesięcy począwszy od maja. Admotion w celu zrealizowania kampanii promocyjnej wybrało następujące narzędzia:

  • Billboardy w Gdańsku i Gdyni;
  • Ekrany LED w Gdańsku, Koszalinie, Słupsku;
  • Reklama fullback na autobusach komunikacji miejskiej w Bełchatowie;

Nasz zespół dobrał miejsca ekspozycji plakatów promocyjnych na billboardach oraz ekranach LED. Wyselekcjonowane miejsca charakteryzują się generowaniem dużej liczby kontaktów z przekazem reklamowym. Do sukcesu kampanii przyczynia się również dobór mediów względem atrakcyjnych lokalizacji. Poprzez aplikacje naszego autorstwa –  Adsplanner (http://www.adsplanner.pl/), która służy do planowania mediów, mogliśmy sprawnie zarekomendować odpowiednie nośniki dla firmy Orange. Cała kampania wygeneruje do 20,5 mln kontaktów.

Podobne wpisy