Aktualności

Przed zespołem Admotion zostało postawione zadanie zorganizowania kampanii reklamowej dla firmy Elena. Jedną z gałęzi, w której przedsiębiorstwo się specjalizuje...
#

Promocja suplementów diety w placówkach medycznych.

Case study Elena – wstęp.
Przed zespołem Admotion zostało postawione zadanie zorganizowania kampanii reklamowej dla firmy Elena. Jedną z gałęzi, w której przedsiębiorstwo się specjalizuje jest produkcja i sprzedaż suplementów diety opartych o naturalny kolagen. Elena otwiera się na swoich klientów i oferuje zakup produktów w szybki i prosty sposób poprzez sklep internetowy oraz apteki.
Specyfika produktu Klienta.
Kolagenum Franciszka to naturalny „eliksir młodości”, który pozwala zachować zdrowy wygląd oraz kondycję skóry, tkanki łącznej i stawów przez całe dorosłe życie. Suplement diety Kolagenum z linii srebrnej składa się w 50% z wysokiej jakości hydrolizowanego kolagenu wzbogaconego o mleko kozie oraz kobyle. Zawiera on witaminy: A, B2, B12, C, wapń, magnez oraz białko. Dostępny w postaci szybko przyswajalnego przez organizm proszku oraz kapsułek.
Dlaczego reklama kolegenum w placówkach medycznych?
Co drugi Polak dzisiaj narzeka na bóle stawów, mięśni oraz na proces starzenia. Dzięki Kolagenowi może zniwelować te efekty, które często są powodem wizyt właśnie w placówkach medycznych.W celu przeprowadzenia kampanii musieliśmy zastanowić się nad sposobem komunikacji oraz promocji tego produktu. Jako właściciel ekranów w placówkach medycznych – HealthTV , opracowaliśmy kompleksowa strategię wykorzystania nośników reklamowych w centrach medycznych, aby skutecznie przekazać wszystkie informacje związane z istotą kolagenu. Zdecydowaliśmy się stworzyć dedykowany blok ciekawostek „O kolagenie”. Dzięki wykorzystaniu działań kontentowych, odbiorcy zapoznają się z merytorycznymi informacjami na temat produktu i jego składników. Zapraszamy do obejrzenia!
Placówki to miejsca wysokiego zaufania społecznego, a ramówka HealthTV daje możliwość merytorycznego prezentowania produktu. Dzięki emisji spotu w 93 lokalizacjach w całej Polsce na przestrzeni kilku miesięcy kampania wygeneruje 6 135 210 kontaktów.Kampania potrwa do 19 lipca.

Podobne wpisy