Aktualności

Jak podaje zagraniczny portal Digital Signage Today, Future Consulting opublikowało niedawno swój najnowszy raport z badań dot. rynku korporacyjnego.
#

Rośnie implementacja rozwiązań ds

Jak podaje zagraniczny portal Digital Signage Today, Future Consulting opublikowało niedawno swój najnowszy raport z badań dot. rynku korporacyjnego. Przytoczone badania oparte zostały na informacji zwrotnej od 500 organizacji w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych. Jak podają, Ilość odbiorców oraz istniejące infrastruktury komunikacyjne, które mogą być zaimplementowane pod digital signage powodują, że rośnie chęć firm do komunikowania się z pracownikami i partnerami za pomocą coraz bardziej zróżnicowanych sposobów, w tym wykorzystujących digital signage.
Roczny wzrost  wolumenu komercyjnych wielkoformatowych wyświetlaczy (nie wliczając w to ścian wideo oraz interaktywnych tablic) wyniósł 6% na całym świecie w 2015 roku. Jedynie 6%, bo dla porównania przyrost w 2014 roku – 10%, a w 2013 -20%. Dużo infrastruktury DS znajdziemy w przemyśle motoryzacyjnym, QSR i bankowości detalicznej. Ponad 30% firm, które wzięły udział w ww. badaniu określiło, że w ich firmie używane są ekrany na zewnątrz pomieszczeń, w których odbywają się spotkania – miejsca oczekiwania.
Duże firmy zatrudniające ponad 500 pracowników wykazują największą skłonność do zaadoptowania digital sinage, ale to rynek mikro, małych i średnich firm (MSP) jest najbardziej obiecujący i wykazuje największe szanse jeśli weźmiemy pod uwagę możliwości  efektu skali.Więcej informacji odnośnie ww. badań znaleźć można pod linkiem tutaj.Pozytywna tendencja, jaką jest rozwój digital signage dla segmentu MSP jest widoczna w przeprowadzonym sondażu, 14 % firm, które obecnie nie korzystają z digital signage w pomieszczeniach biurowych planują wdrożenie w ciągu najbliższych 2 lat. Natomiast ponad 50 % ankietowanych firm, które wykorzystują obecnie digital signage w swoich biurach planuje rozwinąć posiadaną sieć w ciągu najbliższych 2 lat.Admotion jako dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu technologii digital signage w zeszłym roku zaimplementowało rozwiązania digital signage dla największej sieci samoobsługowych hurtowni Makro Cash & Carry. Projekt CorporateTV objął ponad 30 lokalizacji, a więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Podobne wpisy