Aktualności

Frito-Lay, Inc. - amerykańskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją chrupek kukurydzianych, chipsów i innych przekąsek. Firma, która zdecydowała się na wykorzystanie technologii Digital Out Of Home w celu zrealizowania kampanii.
#

Liga Mistrzów UEFA, a DOOH.

 

DOOH

Digital Out Of Home, nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji, który jest kierowany do konsumentów znajdujących się poza domem. W czasie technologicznych transformacji DOOH zyskuje nowe, wyjątkowe znaczenie. Wykorzystując DOOH, reklamodawcy są w stanie dotrzeć do klienta niemal w każdym miejscu, w którym aktualnie on przebywa. Poprzez zintegrowanie DOOH z innymi kanałami komunikacyjnymi można stworzyć nietuzinkową kampanie reklamową, która będzie na długo zapamiętana przez odbiorców.

Frito-Lay, a Digital Out Of Home

Podczas ostatniej Ligii Mistrzów, firma Frito-Lay postanowiła skorzystać z technologii DOOH w celu realizacji swojej kampanii promocyjnej. Jest to firma produkująca wszystkim znane przekąski Lay’s nadające się na różnego typu imprezy, począwszy od meczów piłki nożnej. Kampania była realizowana w Madrycie oraz Eindhoven. Kibice mogli zrobić sobie selfie wraz z promocyjnym produktem. W finalnym efekcie mogli oglądać swoje zdjęcie na ekranach ulokowanych w centrum miasta, gdzie odnotowano największe natężenie odbiorców.

Czemu tak, a nie inaczej?

Wykorzystanie technologii DOOH w kampanii marketingowej dało pozytywne efekty dla firmy Frito-Lay. Zrobili to co klienci lubią najbardziej połączyli profesjonalizm z nutką zabawy, czyli konsumenci stali się częścią kampanii.

Podobne wpisy