- Adresowalność zapewnia, że odpowiedni komunikat zostanie precyzyjnie ukierunkowany i zapewni odbiór przez jak największą liczbę odbiorców z grupy docelowej;
- Kompetencja stanowi dowód, że w istocie komunikat wywołał pożądane zachowanie wśród odbiorców;
Digital Signage Today zwraca uwagę, że reklamodawcy powinni szukać wydajności w oprogramowaniu i sieci, aby mieć pewność, że ich przekaz digital signage sprosta ww. celom.
Wydajność oprogramowania digital signage można oceniać według dwóch kluczowych czynników, tj. elastyczności systemu, aby sprostać rosnącej złożoności wymagań klienta oraz celów i niezawodności przesyłu treści wyświetlanych na nośnikach digital signage.
W kwestii wydajności można stwierdzić, iż programowanie jest tak dobre, jak dobrze integruje się z siecią, stąd potrzeba również oceny wpływu sieci, w szczególności jej zdolności do transportu danych.
Admotion kładzie nacisk na prostotę obsługi, skalowalność oraz niezawodność oprogramowania digital signage. AdmoClient – oprogramowanie tworzone przez Admotion, funkcjonuje na poziomie 99% niezawodności w 34 miastach na terenie całego kraju, na przestrzeni kilku lat. Skuteczność pracy oprogramowania oraz poziom zadowolenia Klientów jest podstawowym wyznacznikiem sukcesu dla zespołu pracującego każdego dnia nad nowymi funkcjonalnościami oprogramowania AdmoClient.
Skalowalność systemu oraz prostota instalacji pozwala na błyskawiczne wdrożenie zarówno w nowych projektach, jak i istniejących sieciach digital sigange.